Toyota Celica Supra Forum banner
301 - 320 of 321 Posts
Istnieje kilka sposobów, aby to zrobić. Jednym ze sposobów jest użycie ECU pompy paliwa (należy uważać, aby dostać właściwy, ponieważ istnieje kilka różnych wariantów). Jest około 5 przewodów do podłączenia. Innym sposobem, który zrobiłem, jest użycie sygnału FPC z tranzystorem do uruchomienia fabrycznego COR.
 
Istnieje kilka sposobów, aby to zrobić. Jednym ze sposobów jest użycie ECU pompy paliwa (należy uważać, aby dostać właściwy, ponieważ istnieje kilka różnych wariantów). Jest około 5 przewodów do podłączenia. Drugi sposób, który zrobiłem, to użycie sygnału FPC z tranzystorem do uruchomienia fabrycznego COR.
Które obecnie dwa przewody, które zmostkowałem na wtyczce AFM, uruchamiają COR, prawda? Prawdopodobnie po prostu użyję istniejącego przewodu pompy dla wejścia 12 V ECU pompy paliwa.

Na złomowisku jest 93 gs300, z którego zamierzam wyjąć ECU pompy paliwa.

Okablowanie jest proste, zapłon 12 V, masa, wejście wyzwalacza ECM, wyjście wyzwalacza do ECM i pompa paliwa +12 V.
 
Zmostkowanie go przy wyzwalaczu AFM powoduje uruchomienie COR po włączeniu zapłonu. To trochę leniwy sposób. Sposób, który proponuję, polega na użyciu sygnału FPC do uruchomienia COR, aby działał tylko wtedy, gdy silnik się obraca. Użyłem prostego tranzystora za 1 dolara w wiązce przewodów, aby zrobić to w moim samochodzie przez jakiś czas.
 
Zmostkowanie go przy AFM uruchamia COR po włączeniu zapłonu. To jest swego rodzaju leniwy sposób. Sposób, który mówię, to użycie sygnału FPC do uruchomienia COR, aby działał tylko wtedy, gdy silnik się obraca. Użyłem prostego tranzystora za 1 dolara w wiązce przewodów, aby zrobić to w moim samochodzie przez jakiś czas.
Rozumiem, 93 gs300 trafił na złom nie tak dawno temu, więc zgarnąłem kontroler pompy za około 5 $. Sprawdziłem dwukrotnie moją wiązkę przewodów w moim ECU, aby upewnić się, że dwa przewody, które idą z głównego ecu do FPC, nadal tam są. Kiedy zabiorę się za zerwanie uszkodzonego przodu, pomyślę o podłączeniu go.
 
Discussion starter · #305 ·
Przepraszam, chłopaki, wygląda na to, że photobucket stał się gejem. Ponieważ nie chcę płacić tym palantom 400 dolców rocznie tylko po to, żeby osadzać zdjęcia na tym forum, będę powoli aktualizował za pomocą Imgur.

Jednostka, a następnie zdjęcia w tym wątku są poniżej połączone:

http://s22.photobucket.com/user/MA61_Supra/library/2JZ-GE wiring diagram

Dzięki,
Leon
 
Hej Lee, jakieś postępy w zmianie zdjęć? Jestem też ciekaw, czy jeśli napiszę do ciebie na fb, czy mógłbyś mi je przesłać, żebym mógł je po prostu zapisać, tak jak powinienem to zrobić, kiedy to robiłem.
 
Tak jest, zgadza się, akumulator powinien być podłączony dokładnie tak, jak powiedziałeś.

Dodatkowo, mój przewodnik po okablowaniu nie jest tak doskonały, jak myślałem 8 lat temu. Zostawiłem tu kilka gremlinów i min. Na szczęście społeczność zajęła się wieloma problemami innych ludzi.

E3 bezczynności musi zostać zmienione, musi być zasilane przez przekaźnik główny (M-REL), jak wiele razy mówili ludzie.

Przepraszam, że nie zmieniałem ani nie aktualizowałem tego od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę czas na samochody i tym podobne.

Dzięki,
- Leon
Tylko po to, aby zaktualizować ten wątek, ponieważ myślę, że powinien być przypięty. Po kilku latach zrobiłem to samo, Lee. Znalazłem tu i ówdzie kilka gremlinów.

Pin M-REL: Jak już wspomnieliśmy, ISCV musi być zasilany z obwodu M-REL, aby pozostał włączony. Fabryczny ECU włącza przekaźnik główny EFI w kopnięciu kierowcy lub przekaźnik EFI 2 w komorze silnika obok skrzynki bezpieczników. Nie prześledziłem tego, aby się dowiedzieć, ponieważ niezbyt mnie to dotyczyło.

Skończyłem na uruchomieniu pinu M-rel jak w przewodniku, więc pin OEM nadal jest włączony, ale został od niego odłączony, aby uruchomić przekaźnik za schowkiem na rękawiczki dla ISCV i 3 podgrzewanych czujników o2.
Okablowanie przekaźnika

85 - M-REL
86 - Masa
87 - 12v+ bezpiecznik
30 - Wyjście 12v+ do ISCV, grzałki czujnika o2

Gdy samochód zostanie złożony w ciągu najbliższych kilku dni, prześledzę pin M-rel i zobaczę, który, jeśli nie oba, uruchamia.

STA: Wejście rozrusznika. Odkryłem, że to zmienia sposób uruchamiania i pracy na biegu jałowym samochodu. Również jeśli jest podłączony podczas uruchamiania i odłączony podczas pracy, samochód gaśnie. Powinien widzieć 12v+ w pozycji start i masę, gdy nie (przez cewkę przekaźnika rozrusznika). Jeśli nie, może to zepsuć sprawy i spowodować pojawienie się kodu 12. To połączenie przewodów jest takie samo dla automatycznego i manualnego ECU

Czarno-biały gruby przewód przy tym samym złączu, w którym znajduje się przewód czujnika temperatury wody za schowkiem na rękawiczki.

NSW: Przewód bezpieczeństwa neutralnego. Automatyczny ECU z masą w pozycji P i N. Manualna skrzynia biegów otrzymuje 12 V z pinu STA. To samo z przewodem sta, to psuje sposób, w jaki samochód by się uruchamiał i pracował na biegu jałowym itp...

Podłącz to zgodnie z posiadanym ECU! podłączenie NSW w automatycznym ECU do rozrusznika 12v+ (samochód z manualną skrzynią biegów) spowodowało u mnie kod 12

Skończyłem po prostu przeskakując to do jednego z głównych uziemień. EO1 i EO2 pin 79/80

Tach: Nic złego z przewodnikiem tutaj, ale możesz znaleźć Tach w pojedynczym złączu przewodowym przy zapalniku przy skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Uchroniłoby to przed koniecznością uruchamiania
 
1. generacja czy 2. generacja? Mam tsrm dla obu.
 
Rozkład pinów ECU
 

Attachments

Obwód systemu
 

Attachments

Tylko po to, aby to zaktualizować, ponieważ kilka osób pytało. Drugi pin B+ w wiązce przewodów nadwozia mk2 może być użyty do zasilania ISCV, ponieważ jest to moc wyjściowa głównego przekaźnika i pozostaje zasilany przez 3 sekundy po wyłączeniu ECU.

Nie podłączaj czarno-czerwonego zasilania ISCV do zasilania zapłonnika, przekieruj je z powrotem do samochodu, gdzie znajduje się ECU i użyj drugiego B+ w wiązce przewodów nadwozia, aby go zasilić.

Zaktualizuj instrukcję!
 
Discussion starter · #316 · (Edited)
Zastąpiłem 10 zdjęć, które mogę zastąpić w poście, aby lepiej pomóc w zachowaniu przewodnika.

Mam nadzieję, że wszystkim wam dobrze idzie i dobrze się bawicie.

Ponad 190 000 wyświetleń w tym wątku.... i wciąż nie ma przypiętego... haha, chyba nie pomogło to wielu osobom przez lata. hahah

-- Leon Wilson

Tylko po to, aby to zaktualizować, ponieważ kilka osób pytało. Drugi pin B+ w wiązce przewodów nadwozia mk2 może być użyty do zasilania ISCV, ponieważ jest to główna moc wyjściowa przekaźnika i pozostaje włączona przez 3 sekundy po wyłączeniu ECU.

Nie podłączaj czarno-czerwonego zasilania ISCV do zasilania zapłonu, przekieruj je z powrotem do samochodu, gdzie znajduje się ECU i użyj drugiego B+ na wiązce przewodów nadwozia, aby go zasilić.

Zaktualizuj przewodnik!
Został zaktualizowany i zostałeś uznany za poprawienie moich błędów.
 
Dzięki!
 
Chcesz je mieć? Mam większość z nich zapisanych w adresach URL lub rzeczywistych plikach .rtf.

Ale to, co myślisz, jest takie samo jak ja, z temperaturą wody podłączoną do stałego źródła 12 V, a nie do właściwego. Tak naprawdę nie przyjrzałem się zbytnio jego schematowi, ale przy pierwszym czytaniu nie brzmiało to dobrze.
Lee, czy możesz przesłać mi zapisane adresy URL i rzeczywiste pliki .rtf? Byłbym wdzięczny. TIA. ygorotac@gmail.com
 
Discussion starter · #319 ·
Lee, czy możesz mi przesłać zapisane adresy URL i rzeczywiste pliki .rtf? Byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję. ygorotac@gmail.com
Cóż, to było 14 lat temu. Właściwie nadal mam ten komputer. Jeśli/kiedy uda mi się go ponownie uruchomić (ostatni raz był włączony prawdopodobnie 10 lat temu), zobaczę, co mam zapisanego na dysku. Jeśli będę miał coś wartościowego, wyślę to do Ciebie i spróbuję zapisać to w wątku.

Czego konkretnie szukasz?
 
301 - 320 of 321 Posts